Ruurlo 1 tegen Trias op zaterdag

Aanstaande zaterdag 16 maart speelt ons eerste elftal de “derby” tegen Trias uit Winterswijk. Op verzoek van Trias hebben we deze wedstrijd verplaatst van zondag naar Zaterdag 16 maart, aanvang is 19.00 uur.

Ons eerste elftal staat momenteel 4de en Trias staat op de 6de plaats met slechts 1 punt minder. Opnieuw dus een erg belangrijk potje! Trias heeft de laatste twee wedstrijden verloren en zullen erop gebrand zijn weer 3 punten te pakken. Als Ruurlo de taak om dit natuurlijk te voorkomen. Ons eerste elftal speelde een prima uitwedstrijd tegen Spcl. Overwetering, en als we die lijn doortrekken geeft dat veel vertrouwen.

Na afloop van de wedstrijd zal ook de loting voor het Karel Stegeman Toernooi verricht worden in de kantine. Iedereen is van harte uitgenodigd om dat bij te wonen en te kijken welke poule indeling daaruit komt rollen!

Het zou prachtig zijn als jullie ons eerste elftal komen steunen aanstaande zaterdag! Komt allen!