Business Club de boer op met Quality Calf

Donderdag 7 maart werden de Business Club leden in het nieuwe pand van Quality Calf in Ruurlo ontvangen voor het jaarlijkse bedrijfsbezoek. Een mooie middag die in het teken stond van kennis, netwerken en uiteraard goed eten.

De boer op

Tijdens het bezoek aan het spiksplinternieuwe pand van Jurgen Verheijen en team werden de Ruurlose Business Club letterlijk meegenomen in de wereld van Jongvee, agrarische innovatie en duurzaamheid.

Na de rondleiding in het fantastische pand, die vol verwijzingen en attributen uit de stal zit, werd de Business Club via Jurgen bijgepraat over het ontstaan van het bedrijf, innovaties en de laatste ontwikkelingen in de agrarische markt.

Daarna was het tijd om de boer op te gaan om sommige van deze innovaties live in actie te zien bij partner van Quality Calf, Melkveebedrijf Klein Geltink. Geweldig om door André en Monique Klein Geltink een unieke inkijk te krijgen op hun familiebedrijf en te zien hoe op deze boerderij de dieren duurzaam worden grootgebracht.

Tapperij

Uiteraard werd de dag afgesloten met een hapje en een drankje bij Café-Restaurant De Tapperij die een fantastisch 4 gangen diner verzorgde.

We zien alle Business Club leden graag terug op het volgende event (Zomer Borrel). Nog geen lid maar wil je meer weten over de komende activiteiten, onze leden of de mogelijkheden van de Business Club? Bekijk onze Business Club pagina of neem contact op met een van onze leden.