Reurlse Bingo & Loterij gaan door!

Op zaterdag 20 maart aanstaande is het dan eindelijk zover. Nadat we het eerder hebben moeten uitstellen, is het ons gelukt om alles te regelen. We hebben regelmatig contact gehad met de gemeente en met de BOA’s, maar we hebben goedkeuring.

Tot nu toe zijn ruim 260 Bingoboxen verkocht, en bijna 6000 loten! Dat is een fantastisch resultaat en daar zijn we erg blij mee. Onder bezielende leiding van Hans Ribbers van de Tapperij zijn er prachtige prijzen geregeld en wordt alles tot in de puntjes voorbereid. Het is erg mooi om elkaar op deze manier te kunnen helpen.

Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk? De bingoavond wordt live uitgezonden via Youtube, via het kanaal van de voetbalvereniging Ruurlo. Hier alvast de link: https://www.youtube.com/channel/UCI8HJhZ5j2CYqINhdwLjeyQ

De avond begint om 20 uur. Met een opening door onze voorzitter, Henry Meutstege. Daarna starten we met de eerste ronde bingo (met 3 mooie prijzen). Vervolgens zullen de Sleppers een mooi stukje muziek laten horen en gaan we over tot de eerste trekking van de loterij (met 10 mooie prijzen). En dan volgt er opnieuw een stukje muziek. We doen in totaal 3 rondes Bingo, afgewisseld met het trekken van de loten en de muziek. We stoppen uiterlijk 23.30 uur (het team van de Tapperij en de Sleppers moeten van de gemeente uiterlijk 12 uur weg zijn bij de Tapperij).

De uitslag van de verloting wordt de volgende dag gepubliceerd op de website van de VV Ruurlo en van de Tapperij. Omdat we erg veel prijzen hebben vindt een deel van de trekking al in de middag plaats, ook die maken we de volgende dag bekend.

Hoe gaat dat met de Bingo? Het is belangrijk om je mobiel paraat te hebben, en daarin het telefoon nummer 06-31246150 op te slaan in je telefoon. Heb je Bingo? Stuur dan zo snel mogelijk een foto van je bingokaart met je naam er onder via WhatsApp naar het nummer: 06-31246150. Als de bingo juist is en je bent de eerste die appt, dan win jij de prijs waar we op dat moment voor spelen! En je naam zal genoemd worden op de livestream.

We gaan zaterdagmiddag de Bingoboxen uitdelen. Die kun je ophalen bij de Tapperij, vanaf 15 uur op zaterdag zit er een uitgifte team klaar voor jullie.

Wij hebben er zin in! Het wordt een onvergetelijke en gezellige avond, die je niet mag missen.

Via de Tapperij (0573-452148) zijn nog een aantal Bingo boxen te koop en daarnaast ook nog loten voor de loterij (zie ook facebook en de websites van de Tapperij en VV Ruurlo).

Het Bestuur