Rabo Club Support – Stem op VV Ruurlo en Stichting Beheer Sportpark ‘t Rikkelder

Rabo ClubSupport is de nieuw vorm van Hart voor de Achterhoek.

Een nieuwe naam en een iets ander jasje!

De Rabobank stelt € 400.000,-  ter beschikbaar voor verenigingen en stichtingen die bij de Rabobank bankieren. Als lid van de Rabobank bepaal jij welke club een financiële ondersteuning ontvangt.

Kortom, jouw stem is geld waard!

Goed voor de club & geweldig voor de buurt.

Van 5 t/m 25 oktober kan gestemd worden. Alleen Rabobank-leden kunnen stemmen. En klant zijn, is iets anders dan lid.

Check snel in de Rabo App of jij al lid bent en regel het anders direct zelf in de app. Ook het stemmen gaat dit jaar via Rabo Internetbankieren of de Rabo App. Net zo makkelijk!

De VV Ruurlo wil graag de kleedkamers renoveren en dit graag realiseren voor het 90 jarig bestaan in 2022. Dus stem op de VV Ruurlo!