Planning contributie-inning seizoen 2020-2021

Binnenkort vindt de eerste incasso plaats van de contributie voor het nieuwe seizoen 2020-2021. De contributie-inning is nu nog gebaseerd op de contributie bedragen van het vorige seizoen. In de eerstvolgende ledenvergadering zullen de contributie bedragen voor het nieuwe seizoen worden vastgesteld. De contributie wordt per kwartaal berekend en geïncasseerd.

Hieronder treft u de planning aan van de incasso’s voor het komende seizoen:

• 1e week oktober 2020: 1e termijn contributie;
  • 1e week november 2020: bijdragen afgelopen Sven voor Ogen voetbaldagen;
  • 2e week januari 2021: 2e termijn contributie en jaarcontributies;
  • 2e week januari 2021: donateursgelden;
  • 1e week maart 2021: 3e termijn contributie;
  • 4e week maart 2021: Vrienden Van Geel Zwart en
  • 4e week mei 2021: 4e termijn contributie.

Mochten de pupillenkampen in mei / juni doorgang kunnen vinden dan vindt de incasso plaats binnen twee weken ná het pupillenkamp.

De contributie bedragen vindt u op deze website: Homepage – Contact – Lid

Kindregeling

Sporten is voor kinderen een kans om zich positief te ontwikkelen. Heeft u een laag inkomen? Dan valt het niet mee om uw kinderen overal aan mee te laten doen. Toch hoeft dat misschien geen probleem te zijn. U kunt namelijk profiteren van de zogenaamde “kindregelingen”. Daardoor is het mogelijk per kind tot 18 jaar een vergoeding te krijgen voor bijvoorbeeld een schoolreisje, sportactiviteiten, bezoek aan het theater of muziekles.

Maar het kan ook gaan om een tegemoetkoming voor schoolkosten, zwemles of een huiswerkcomputer. Inwoners van de gemeenten Berkelland die het financieel niet breed hebben, kunnen in aanmerking komen voor de kindregelingen. Het is zinvol om te informeren of u hier recht op heeft.

Voor meer informatie kunt u terecht bij de Sociale Dienst Oost Achterhoek:

Telefoon: 0544-474200, op werkdagen van 08.30-16.00 uur
E-mail: info@socialedienstoostachterhoek.nl