Promotieduel Ruurlo 1 in Dinxperlo

Aanstaande maandag 5 juni, 2e Pinksterdag gaat ons vlaggenschip van Ruurlo proberen promotie af te dwingen naar de 3e Klasse. Afgelopen zondag werd Dinxperlo op een  terechte 3-1 nederlaag getrakteerd.

Werd er vorig jaar nog twee keer verloren van Dinxperlo, de latere kampioen, deze keer is het de beurt aan Ruurlo om van stuivertje te wisselen. Wij hopen, ondanks het IKST, op veel supporters die ons naar de overwinning schreeuwen. Zelfs aan een kleine nederlaag heeft Ruurlo al voldoende maar zover zal, de tot op het bot gebrande brigade van Wouter Schouten, het niet laten komen.

Om onze trouwste supporters in de gelegenheid te stellen de wedstrijd bij te wonen zal er aanstaande maandag een bus klaar staan op sportpark “het Rikkelder”.

Meld je dus aan op het formulier  in de kantine of bij de staf van Ruurlo 1.

Henk Stegeman:                06-10053778    (liefst op de app)               e-mail: h.stegeman@probroed.com

Wilco te Veldhuis:           06-51815694    (liefst op de app)

Robert Aalderink:            06-40232806    (liefst op de app)

De bus vertrekt om uiterlijk 12:30 en de kosten zijn voor rekening van VV Ruurlo. Let wel, vol is vol dus als je mee wilt meld je dan snel aan zodat we het één en ander kunnen inventariseren.

De terugkomst is om +/- 17:30 met hopelijk de promotie in de pocket.

Groet en wellicht tot maandag!