Jongens JO9-1 Ruurlo weer kampioen!!

De jongens van JO9-1 (v.h. F1) van vv Ruurlo zijn voor de 2e keer achter elkaar kampioen geworden. Nadat de jongens in de najaarscompetitie kampioen waren geworden, promoveerden ze naar de eerste klasse. En dus gingen de spelers en leiders in de voorjaarscompetitie met volle overtuiging weer aan de slag om een goed resultaat neer te zetten.

En hoe!! Met 9 gewonnen wedstrijden en 1 gelijkspel bleven ze ongeslagen en werden ze wederom kampioen! Een uitzonderlijke prestatie.

De kinderchampagne vloeide rijkelijk onder de douche. Luid toeterend reden ze Ruurlo binnen en de jongens en leiders werden vervolgens feestelijk onthaald in de kantine van vv Ruurlo. Hier werd het kampioensfeest afgesloten met confetti, patat en een lekkere snack en kregen de jongens ook nog een mooie medaille. Spelers, leiders/trainers proficiat!