Presentatie Jeugdbeleidsplan 7 november 2017

Beste trainers, leiders, spelers, maar zeker ook belangstellende ouders en leden,

De afgelopen maanden heeft de werkgroep zich bezig gehouden met het opstellen van ons jeugdbeleidsplan voor de komende jaren. Dit plan is dynamisch en dient als leidraad bij het nemen van beslissingen op voetbaltechnisch vlak. Tevens willen we met dit plan structuur brengen in de jeugdorganisatie en duidelijkheid geven aan alle betrokkenen binnen onze vereniging hoe we samen met elkaar er voor kunnen zorgen dat onze jeugdleden op een plezierige en veilige manier kunnen voetballen.

We nodigen u dan ook van harte uit om hierbij aanwezig te zijn. Wij stellen uw komst zeer op prijs en zien u graag op dinsdag 7 november in onze kantine. We starten de presentatie om 20:00 uur, de inloop met koffie/thee is vanaf 19:45 uur.

Namens de werkgroep,

Frank Floris