OOK WIJ DOEN MEE AAN HART VOOR DE ACHTERHOEK

Wij doen ook mee aan de Rabobankactie HART VOOR DE ACHTERHOEK.

Van 22 mei tot en met 6 juni kunnen leden van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek stemmen op verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Iedere stem is geld waard en daarvoor hebben wij uw hulp nodig. Kom in actie en steun onze club!

Ook dit jaar stelt de Rabobank € 400.000 beschikbaar voor verenigingen / stichtingen voor projecten binnen de club.

En wij hebben een project: we willen graag een “Groene Club” worden.

Daarmee bedoelen we dat we ons energieverbruik willen terugdringen en het liefst zoveel dat we “energieneutraal” worden. Energieneutraal betekent dat we minstens net zoveel energie (gas en stroom) opwekken als we verbruiken.

Waar moeten we dan aan denken: Led-verlichting, zonnepanelen, zonneboilers etc.

Alleen…….we moeten wel eerst investeren en daarom hebben we ons aangemeld bij de Rabobank voor een bijdrage.

Vanaf 22 mei t/m 6 juni kunnen alle leden van de Rabobank zowel op de Stichting als op de Vereniging stemmen. Als het goed is, hebt u inmiddels een stemkaart ontvangen.

Kent u mensen die lid zijn van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek? Het zou fantastisch zijn als u en uw familie, vrienden en kennissen tussen 22 mei en 6 juni hun stem op ons uitbrengen.

We doen zoals gezegd beide mee: de STICHTING en de VERENIGING en we gaan beide voor hetzelfde doel: EEN GROENE CLUB WORDEN!

Ieder lid van de Rabobank mag vijf stemmen uitbrengen waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde stichting / vereniging.

Dus: geef van de vijf stemmen er twee aan de STICHTING en twee aan de VERENIGING.

U dient hiermee niet alleen onze club maar ook het milieu!

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw stemmen.