The Travel Club Berkelland en VV Ruurlo sluiten sponsordeal

The Travel Club Berkelland en VV Ruurlo hebben onlangs een sponsordeal gesloten.

Sinds kort siert een reclamebord van The Travel Club het hoofdveld van de VV Ruurlo op sportpark ’t Rikkelder aan de Fürstenauerstraat.

Bij The Travel Club werkt het bijna hetzelfde als via een zogeheten “stenen” reisbureau en kan je alle soorten vakanties bij ons boeken. Wij KOMEN NAAR U TOE op afspraak of u kunt bij ons op kantoor komen, zo weten wij zeker dat wij ALLE TIJD voor u hebben.

Graag stellen wij uw droomvakantie samen, of dat nu een 8-daagse reis naar Kreta is of een reis op maat gemaakt, wij regelen het voor u. Pluspunten zijn dat wij niet gebonden zijn aan reisorganisaties en producten, winkel of kantoortijden. Wij werken dus ook in de avonduren.

Waarom via het internet boeken en niet via uw lokale reisagent? Wat biedt het internet voor voordelen? Goedkoper? Nee, meestal niet! Meer tijd? Ja! Is die reis 100% passend? Vaak niet! Wie is uw contactpersoon? Geen idee!

DAAROM … boekt u dus bij UW PERSOONLIJKE REISADVISEURS! Altijd een vast aanspreekpunt. Voor dezelfde prijs (en vaak goedkoper) voldoet uw vakantie dan ook echt aan al uw wensen. Geef ze aan ons door en wij maken een passende offerte, geen uren zelf zoeken. Dat doen wij wel voor u! En…het kost u niets extra!

Meer service; wij regelen ook alle extra’s zoals o.a. parkeren op de luchthaven, verzekeringen, taxivervoer, visa, stoelreserveringen en online inchecken.

Dus ervaar het gemak…en wacht niet langer, boek bij The Travel Club Berkelland.

De VV Ruurlo is bijzonder ingenomen met deze sponsordeal.

Wij zien uw aanvraag met belangstelling tegemoet!

Reislustige groeten
Lynn & Marieke

The Travel Club Berkelland

Parallelweg 3 – kamer 4

7271VB BORCULO

Uw persoonlijke reisadviseurs

Lynn T0545-276793/M06-10251939/Borculo

Marieke T0573-250749/M06-46098969/Ruurlo

Wij maken graag de tijd voor u, daarom werken wij op afspraak.

www.thetravelclub.nl/berkelland

berkelland@thetravelclub.nl