NUR Barbershop sponsort VV Ruurlo

Afgelopen zondag 8 april j.l. werd de “kraker” tussen VV Ruurlo en Sportclub Lochem gespeeld.

We weten allemaal hoe het beide ploegen is vergaan dus daar willen we het niet meer over hebben.

Waar we het wel even over willen hebben is de balsponsor van afgelopen zondag, te weten:

NUR BARBERSHOP uit Lochem

Misschien met enigszins een “dubbel” gevoel maar met oog voor onze sponsor werd de wedstrijdbal na afloop gesigneerd door de spelers van Ruurlo 1.

Afgelopen woensdag is de gesigneerde wedstrijdbal, keurig in een netje, aan NUR overhandigd.

Gedurfd, onderscheidend en eigentijds is Nur Barbershop ideaal voor de man van nu.

Wat begon in een garage op zeer jonge leeftijd, door toewijding, passie en doorzettingsvermogen heeft hiertoe geleid. Een open deur voor de man van alle leeftijden.

Nur Barbershop wil de man van nu, in alle facetten, voorzien in nieuwe trends en laatste ontwikkelingen. Van gebruik in gerenommeerde haarproducten tot hoogwaardig afgewerkt knipgerij en meubilair.

Entertainment op gebied van televisie, muziek en tijdschriften begeleiden uw wachten.

En dit alles onder het genot van een aangeboden heerlijk kopje koffie of thee.

Entree en ervaar!

Wij danken NUR voor deze sponsoring afgelopen zondag.

Voor meer informatie: http://barbershopnur.nl