Nieuwjaarsreceptie

Wij willen iedereen die VV Ruurlo een warm hart toedraagt uitnodigen voor de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. De nieuwjaarsreceptie zal gehouden worden op

Zaterdag 6 januari 2024 om 15.30 uur in de kantine van de VV Ruurlo. Om 14.00 uur begint de traditionele nieuwjaarswedstrijd!

Zoals ondertussen een mooie traditie zal de nieuwjaarsreceptie vooraf gegaan worden door de wedstrijd tussen Ruurlo 1 en een selectie van oud Ruurlo spelers uit de selectie van 20 jaar geleden. De nieuwjaarswedstrijd begint om 14 uur, en de mannen kunnen jullie aanmoediging goed gebruiken!

De selectie van Oud Ruurlo staat onder leiding van Maarten Wolvetang, die destijds trainer was van onze eerste selectie, met als leiders Henk Halfman en Bert Wentink en Elyse Moonen als verzorgster. De selectie kende destijds een aantal talentvolle nieuwe spelers, zoals Koen Hoytink, Christiaan Diepenbroek, Ralph Geeraths en Niek Sprukkelhorst. maar leunde zeker ook nog op ervaring van Sander Wassink, Mark Plekkenpol, Chiel Tragter, Arian Timmerman, Arjan Heezen, Teun Bekker en Remco Florijn. Sander Wassink was dit jaar topscorer, op de voet gevolgd door Chiel Tragter.

En het werd een prachtig jaar voor Ruurlo 1, want uiteindelijk werd het kampioenschap in de 5de klasse C behaald en promoveerde het team naar de 4de klasse. Hoewel het op het eind van de competitie nog erg spannend werd doordat er twee wedstrijden werden verloren. Maar omdat de concurrentie ook punten liet liggen werd in de laatste wedstrijd tegen Bredevoort het kampioenschap veilig gesteld. Het beloofd dus een mooie wedstrijd te worden tegen ons huidige eerste elftal.