Nieuwjaarsbijeenkomst zondag 3 januari 2016

Op zondag 3 januari a.s. vindt de traditionele Nieuwjaarswedstrijd en –bijeenkomst plaats. Om 14.00 starten we met de wedstrijd Oud Ruurlo 1 tegen het huidige Ruurlo 1.

Oud Ruurlo1 bestaat uit selectiespelers uit het seizoen 1995 – 1996.  Enkele aansprekende namen: Teun Bekker, Nico Bosboom, Sander en Ronald Engelberts, Arjan Heezen, Eelco Krikke, Berry Krimp, Sjoerd Lautenschutz, Henry Meutstege en Jan Witteveen. Leider in die periode was Gerard Groot Roessink.Na afloop van deze wedstrijd rond de klok van 15.00 uur begint de Nieuwjaarsbijeenkomst. De muzikale omlijsting wordt verzorgd door DJ MAX.

U bent van harte welkom.