Nieuwe clubkleding VV Ruurlo

Met trots kan de voetbal vereniging Ruurlo mededelen dat het overeenstemming heeft bereikt met een nieuwe kleding leverancier. Quick zal de komende jaren de huisleverancier voor alle kleding en sporttassen voor de VVR zijn. Met het bereiken van het akkoord wordt er invulling gegeven aan de behoefte om de vaak oude tenues te vervangen en tegelijk een eenduidige uitstraling te realiseren door alle teams in exact dezelfde kleding te steken.  Door de jaren heen was er steeds meer diversiteit in de kleding ontstaan, dit komt de uitstraling van de club niet ten goede.  In de bestuurskamer is uitvoerig gesproken over welke kleding er door de club verstrekt moet worden, zo is er besloten dat de club voor iedere speler een shirt, broekje en sokken, ter beschikking stelt. Tevens krijgt elk team vanuit de club de beschikking over een teamtas en softshell jassen voor de begeleiding. Trainingspakken en sporttassen voor spelers zijn alleen mogelijk als het team gesponsord wordt.

Voor sponsoren is er de mogelijkheid om teams te sponsoren, waarbij het team dan beschikking krijgt over een trainingspak en/of sporttassen.  De gewenste reclame uiting zal op het wedstrijdshirt van de spelers staan. Voor een vast bedrag per jaar regelt de VV Ruurlo alle zaken die komen kijken bij het sponsoren van een team.  Dit bedrag hebben wij zo laag mogelijk gehouden, waarbij het wel in verhouding is met andere vormen van sponsoring. Standaard zijn onze Hoofdsponsor en Ster sponsoren gekoppeld aan een selectieteam.

Heeft u interesse stuur dan een mail naar sponsoring@vvruurlo.nl of bel 0653389502 (Ger Egberink)Nieuwe Tenue Ruurlo

De VVR zal op korte termijn via de website de mogelijkheid bieden om Quick items uit de gekozen kledinglijn te kopen.