Neo JO17-1  –  VV Ruurlo JO17-1

Opstelling : Jop, Laurens, Jesse, Daan M, Thijs, Huub, Wiebe, Daan F, Emre, Daan S, Stan
Wissels :  Luuk, Arnoud en Job

Voor vandaag hadden wij Neo O17-1 op het programma staan. Vorige jaar zijn we hier met een nederlaag weggegaan maar vandaag wouden we de 3 punten mee naar huis nemen.
Tijdens de wedstrijdbespreking voor de wedstrijd kenbaar gemaakt dat wij compact moesten spelen en de as van het veld het belangrijkste zou zijn voor vandaag dus omschakeling was een prioriteit. Bij de aftrap van de wedstrijd was al te zien aan de spelers dat er geen beleving was en geen wil was om te winnen. De eerste tegen goal viel dan ook al in de 6e minuut door een aanval over de linkerzijde. Door een matige rugdekking kon de linkervleugel speler van neo er met niet al te veel weerstand zo door lopen en lag al vroeg in de wedstrijd de bal aan de verkeerde kant van het veld in het net. We hebben daarna zo’n 15 minuten dicht weten te houden maar toen ging het weer mis een tegengoal in de 19e minuut. Vervolgens is er tot aan de rust niet meer gescoord wel veel kansen voor Neo maar er werd niet gescoord gelukkig. In de rust besproken dat er niks werd gewonnen op het veld dat er geen beleving was en dat het zo leek te zijn dat we op het veld stonden omdat het maar moest. Na de rust werd de wedstrijd hervat, er bleek een beetje meer energie en wil in de spelers te zitten maar na 5minuten was dat er al weer uit. En zo werd er al weer een tegendoelpunt gescoord in de 47e minuut. Om te proberen de achterstand een beetje recht te buigen zijn er in de 49e minuut 2 wissels toe gepast. Na nog geen balcontact te hebben gehad kregen we al weer een goal tegen. Er werd helemaal niet meer gestreden, liepen maar wat achter de tegenstander aan en Neo kon er zo doorvoetballen. Hierdoor viel ook weer een tegengoal in de 57e minuut. De wedstrijd leek aardig gespeeld. Er werd weinig tot niks gecreëerd door ons en kwamen dus al helemaal niet aan scoren toe. Kortom een nederlaag van 5-0 en een dramatische wedstrijd achter de rug. Van de fouten leren, goed trainen en op naar de wedstrijd van volgende week tegen TVC’28.