De ervaringen na 10 dagen in een nieuw clubgebouw

Inmiddels zijn we een dag of 10 na de opening van ons compleet gerenoveerde en vernieuwde clubgebouw. De complimenten komen niet alleen vanbinnen onze vereniging, ook bezoekende clubs en hun supporters zijn vol lof over wat hier neer gezet is. En dat met de tomeloze inzet van ons bouwteam, onze “meiden” van de kantinecommissie en vele vrijwilligers, die hier meer dan 4 maanden veel van hun vrije tijd in hebben gestoken. Binnenkort zal ook de audio apparatuur, de tv-circuits en het netwerk gereed zijn waarna we de klus aan de binnenzijde als “af” beschouwen. Daarna zal er gekeken worden hoe we het terras gaan meubileren en of we dat niet wat moeten versnellen (waar we nu nog denken aan een inrichting in het voorjaar), omdat we zien dat er al volop gebruikt van gemaakt wordt.

Maar……… naast de vele bemoedigende complimenten zijn er ook mensen die de modernisering en veranderde zaken binnen ons clubgebouw bekritiseren. Deze plaatsen lukraak en ongefundeerd opmerkingen richting m.n. onze “meiden” van de kantinecommissie. Dit soort opmerkingen helpt niet echt het enthousiasme van de kantinecommissie erin te houden, hetgeen hoogst kwalijk is. We hebben nu eenmaal in een breed verband gekozen voor de veranderingen en zullen dit ook met zijn allen moeten accepteren.

Mochten er toch dingen zijn die je als verbetering ziet, laat het dan weten aan het bestuur, zodat wij kunnen overleggen of het inpasbaar is in de huidige situatie. Mocht dat niet het geval zijn, krijg je in ieder geval een gemotiveerd antwoord op je voorstel. Je kan ons altijd aanspreken of stuur een mailtje naar: secretaris@vvruurlo.nl

Het Bestuur