Meidendag 2018 1 juli

Vriendinnendag 1 juli

VV Ruurlo organiseert op zondag 1 juli een “vriendinnendag”. Onze meisjesleden tussen de 12-17 jaar mogen hun vriendinnen, buurmeisje, kennis of zus(je), die ook in deze leeftijdscategorie vallen opgeven om ook aan de vriendinnendag deel te nemen.
Het programma voor deze dag bestaat uit een ochtendgedeelte met voetbalwedstrijdjes en een middaggedeelte met voetbal gerelateerde spelactiviteiten.
Programma:
10.00 aankomst op het sportpark
10.00-10.15 rondleiding op het sportpark
10.15-10.30 omkleden
10.30-12.00 wedstrijdjes spelen in toernooivorm
12.00-12.45 lunch in de kantine of buiten
13.00-15.00 spelactiviteiten o.a. badje trappen, flessenschieten, scoren door een gatendoek
15.00 gezamenlijke afsluiting met voor een ieder een “kleinigheidje”

Gedurende de dag is er een grote bus van de KNVB op ons sportpark.
In de bus kunnen de deelneemsters per groepje beelden in 3-D zien van de Hollandse Leeuwinnen,
die Europees voetbalkampioen zijn geworden. Tevens is de beker, die ze gewonnen hebben aanwezig
en kunnen ze met deze beker op de foto (of maken ze zelf een selfie).
Ook is er een digitale voetbalquiz in de bus.

Een trainer van de KNVB voert met de deelneemsters aan de vriendinnendag een dribbelspel uit.

Kortom een attractief programma, dat wij enerzijds voor onze eigen meisjesleden hebben georganiseerd, maar ook open hebben gesteld voor vriendinnen e.d. Deze vriendinnen willen we laten kennismaken met de voetbalsport. Vinden ze het leuk en willen ze lid worden van vv Ruurlo of eerst nog een paar trainingen volgen dan kan dat uiteraard, niets is verplicht. Als ze een fijne dag hebben gehad dan zijn wij tevreden. Aan de vriendinnendag zijn geen kosten verbonden.
Deze week kun je je nog opgeven, de inschrijving sluit op maandag 14 mei.