DOE MEE MET “HART VOOR DE ACHTERHOEK” EN STEM OP ONS

De Stichting “Beheer Sportpark ’t Rikkelder” doet mee aan de Rabobankactie “Hart voor de Achterhoek.”

Van 9 tot en met 26 mei a.s. kunnen leden van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek stemmen op verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Iedere stem is geld waard en daarvoor hebben wij jouw hulp nodig.

Kom in actie en steun onze club! Ken jij mensen die lid zijn van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek? Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie, vrienden en kennissen tussen 9 en 26 mei hun stem op onze stichting uitbrengen. Dus kom in actie en vraag hen op de stichting te stemmen!

Via Hart voor de Achterhoek stelt Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek een bedrag van € 400.000 ter beschikking aan lokale verenigingen en stichtingen die bij hen bankieren.

De leden van de bank mogen vijf stemmen uitbrengen op verenigingen en stichtingen.

Leden kunnen maximaal twee stemmen op eenzelfde vereniging uitbrengen. Iedere stem is dus geld waard. Hoe meer stemmen wij krijgen, hoe meer geld er wordt verdiend.

De bijdrage uit het fonds bedraagt minimaal € 100 en maximaal € 2.500.

Wij hebben een project dat we graag met een bijdrage van de Rabobank willen bekostigen, n.l. camerabewaking op en rond ons sportcomplex.

Vooral uit oogpunt van preventie vandalisme (entree, fietsenstalling, parkeerplaats e.d.).

Een klant van de Rabobank is niet per definitie lid. Iedere klant van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek die 18 jaar of ouder is, kan lid worden van de bank. Alle leden die op 31 maart 2017 lid zijn van de bank mogen meestemmen.

Lid worden kan via:   https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/

Bekijk alle voordelen van het lidmaatschap op www.rabobank.nl/noa

Op die website vind je alle informatie over Hart voor de Achterhoek.

Ben je klant van de Rabobank, draag je de stichting (en de VV Ruurlo) een warm hart toe en wil je straks stemmen op de Stichting Beheer Sportpark ‘t Rikkelder, meld je dan zo spoedig mogelijk aan als lid van de Rabobank!

Bestuur Stichting Sportpark ‘t Rikkelder,

Wim Rijkenbarg, voorzitter