MDWF Digitale Spelerspas
Met de invoering van het MDWF is de oude spelerspas komen te vervallen. De KNVB heeft alle spelers-pasfoto’s in Sportlink ingeladen en zijn daarmee zichtbaar geworden op de digitale spelerspas.
De identificatie door de scheidsrechter of je speelgerechtigd bent vindt plaats via deze digitale pas.

Voorwaarde is dat er een goed lijkende foto op de pas dient te staan.

Via jouw account op voetbal.nl heb je de mogelijkheid tot 1 november om je foto te wijzigen. Let op: het is niet de bedoeling om een groepsfoto (waar jij toevallig ook op staat), of een andere ludieke foto te plaatsen!

De regelgeving van de KNVB is: geen geldige spelerspas = niet spelen (de foto is hier een onderdeel van).
NB: In het account voetbal.nl kun je de privacy gegevens van jezelf aanpassen, de foto blijft voor de scheidsrechter op de wedstrijddag wel zichtbaar.
Voor wijzigen of plaatsen foto vanaf 1 november kun je contact opnemen met ledenadministratie@vvruurlo.nl
Hans Schouten