Sportcafé tijdens de VV Ruurlo sponsoravond

Zoals jullie vast al hebben gelezen en gehoord, komt het Sportcafé tijdens de VV Ruurlo sponsoravond op woensdag 11 oktober.  Het Sportcafé staat voor een gegarandeerd leuke, gezellige en leerzame avond. Het programma bestaat uit anekdotes, persoonlijke verhalen, analyses over de belangrijkste bijzaak in het leven: Voetbal !!!

Jan van Halst en Henk de Jong zullen onder leiding van Eddy van der Ley hun visie geven op hedendaagse voetbal.

De sponsoravond is natuurlijk voor onze sponsoren en potentiële sponsoren, maar omdat het een uniek programma is, willen wij de Vrienden van Geel Zwart ook de mogelijkheid bieden om te komen. De kosten voor VVGZ leden zijn € 20,- p.p., (dit is inclusief een hapje en een drankje). Er kan slechts één kaart per persoon gekocht worden. Voor nog niet leden van VVGZ die wel willen komen, is er de mogelijkheid om lid te worden van VVGZ en zo ook een entree tot de sponsoravond te verschaffen.

Als je gebruik wilt maken van deze aanbieding, stuur dan even een mailtje naar sponsoring-pr@vvruurlo.nl. Het belooft een gezellig drukke avond te worden. Het aantal beschikbare plekken is beperkt, dus first come first serve.

Vanaf 19.30u is de kantine open en bieden wij je graag een kop koffie aan. Het programma start om 20.00u en zal rond 22.30u afgelopen zijn, waarna er nog tijd is om na te praten met de aanwezigen.

Voor vragen en/of aan(af)meldingen kunt u bellen met Erik Roekevisch 06-12371952 of mailen naar sponsoring-pr@vvruurlo.nl