Mark te Winkel terug bij VV Ruurlo

Met ingang van het seizoen 2022-2023 keert Mark te Winkel terug bij vv Ruurlo. De centrale verdediger is in 2015 overgestapt naar de hoofdmacht van RKZVC. In 2020 is hij bij SV Grol gaan spelen. Hiermee heeft Mark zichzelf verder ontwikkeld en neemt hij uitstekende ervaring mee naar vv Ruurlo. Samen met de doorgestroomde jeugdspelers zijn dit waardevolle aanvullingen aan ons 1e elftal.

We spraken Mark en stelden hem een tweetal vragen.

Wat is de reden om terug te keren bij VV Ruurlo?

“Ik heb hier fantastische momenten meegemaakt op sportief gebied en buiten het voetbal om ook erg veel leuke mensen leren kennen. Zoals de meeste mensen wel weten ben ik geboren en getogen in Ruurlo en heb ik er nooit een geheim van gemaakt om ooit weer in het geel/zwart te willen voetballen. Ik ben altijd in contact gebleven met de leden van VV Ruurlo en ik heb gemerkt dat er hard aan de weg wordt getimmerd om van het 1e weer een stabiele 3e klasser te maken met leuk voetbal. Met de huidige selectie is dit denk ik een reële en mooie doelstelling. Ik hoop in de periode bij vv Ruurlo erg veel mooie momenten mee te maken op sportief gebied en alles daar omheen!”

Je loopt op dit moment met een blessure, hoe staat het hiermee?

“Ik heb inderdaad al een tijdje een blessure waar ik moeilijk van af kom. Op dit moment ben ik hard aan het werk om hiervan te herstellen, zodat ik in augustus kan aansluiten met de voorbereiding voor het nieuwe seizoen. Ik hoop mijn steentje bij te kunnen dragen aan een goede selectie met een leuke mix van jong en oud. Heb er erg veel zin in!”

Ook Jan Lorsé, trainer Ruurlo 1, wilde graag even reageren op dit goede nieuws. “Ik heb samen met de Technische Commissie gekeken wat we intern al hadden qua spelers voor Ruurlo 1. Daarbij hebben we ook gekeken of er nog spelers uit Ruurlo zijn die elders voetballen. Wij hebben die spelers destijds uitgenodigd en onze visie/beleid gepresenteerd.  Zo zijn we ook bij Mark uitgekomen en een heel fijn open gesprek gehad.” Dit geldt overigens ook voor Ted Boeijink die al eerder in afgelopen seizoen is aangesloten. “Ik weet zeker dat Mark een ervaren vaste waarde in Ruurlo 1 zal zijn en een verlengstuk voor mij als trainer zal zijn. Ik verheug mij er dan ook op om met Mark samen te kunnen en mogen werken bij Ruurlo en proberen om van deze mooie club een stabiele 3e klasser te maken. Uiteraard ben ik ontzettend trots dat Mark weer terug is op het oude nest en dat we een ervaren speler erbij hebben, bij deze jonge spelersgroep.”

De Technische Commissie is uiteraard ook blij met de terugkeer van Mark naar vv Ruurlo. We zien de samenwerking met veel vertrouwen tegemoet en wensen Mark veel plezier en succes bij onze mooie club!

Technische Commissie vv Ruurlo