Maandag 26 maart 19.00 uur Informatieavond (jeugd)scheidsrechters

Maandag 26 maart 19:00 Informatieavond (jeugd)scheidsrechters.

De scheidsrechter is een onmisbaar persoon bij het spelen van voetbalwedstrijden. Ook bij onze vereniging constateren we een krapte in het aantal scheidsrechters. Om te zorgen dat we in de toekomst nog voetbalwedstrijden kunnen blijven spelen, willen we vanuit de vereniging het scheidsrechtersvak meer onder de aandacht brengen en ondersteunen. Een belangrijke doelgroep hierbij is de jeugd en met name de JO15 categorie.
Maandag 26 maart om 19:00 is een informatie avond georganiseerd, waarin we onze plannen en de mogelijkheden verder zullen toelichten.
De JO15 categorie is hiervoor reeds via de leiders uitgenodigd.
Bij deze zijn uiteraard ook andere belangstellenden, zoals andere leeftijdscategorieën ouders van jeugdleden, etc. ook van harte uitgenodigd om op deze avond aanwezig te zijn.