Laatste eer Harry Gotink

Alle leden en alle mannen van de onderhoudsploeg zijn uitgenodigd om de laatste eer te bewijzen aan Harry, en de familie daarbij te condoleren. Laten we laten zien hoeveel Harry voor ons betekent heeft door met grote aantallen aanwezig te zijn.

Er is gelegenheid te condoleren en om afscheid van Harry te nemen op donderdag 18 januari tussen 19.00 uur en 20.00 uur aan huis bij Harry aan de Loolaan 47 in Ruurlo.

Er is beperkte parkeerruimte, dus kom ter voet of op de fiets!

De afscheidsplechtigheid zal in besloten kring plaats vinden, als Bestuur van de VV Ruurlo zullen wij daar afscheid van Harry nemen.

Zaterdag bij de wedstrijd tussen Ruurlo 1 en Reunie zal onze selectie met rouwbanden spelen en houden we aan het begin van de wedstrijd 1 minuut stilte om Harry te gedenken.

Zie ook onze In Memoriam op de website