In Memoriam Harry Gotink

Vandaag bereikte ons het vreselijke bericht dat ons gewaardeerde lid Harry Gotink op 76 jarige leeftijd is overleden. Harry was maar liefst 69 jaar lid van onze vereniging. In 2011 is Harry gehuldigd als lid van verdienste van de VV Ruurlo en hij kreeg in dat jaar tevens de zilveren KNVB speld uitgereikt.

Harry was jarenlang het gezicht van onze C1, tegenwoordig de JO15-1. Menig voetballer heeft onder zijn leiding gevoetbald, en Harry was altijd bereid zijn jongens te steunen, door dik en dun! Harry was maar liefst 56 jaar jeugdleider.

Maar Harry heeft nog veel meer gedaan in zijn lange tijd dat hij lid was. Hij was jeugd bestuurslid, leider en scheidsrechter. Ook was hij jarenlang lid van de terreinploeg op het KST en is hij de laatste jaren actief in de onderhoudsploeg.

Harry stond ruim 50 jaar geleden ook aan de basis van de traditionele kerstactie en heeft vele jaren meegeholpen bij het organiseren van de maandelijkse kaartavonden in de kantine.

In 2020 is toen Harry aangaf te willen stoppen als leider door een aantal mede leiders het “Harry Gotink 7×7 mix toernooi” georganiseerd. Harry deed daar de prijsuitreiking.

Als VV Ruurlo zullen wij Harry niet vergeten. We willen de familie, vrienden en bekenden van Harry veel sterkte wensen bij het verwerken van dit grote verlies.

Het Bestuur