Kick-off O27 Mix Toernooi

Bekende gezichten, gezelligheid en samen voetballen. Onze jongvolwassenen mogen al enige tijd weer samen voetballen. Maar omdat de corona maatregelen nog steeds verbieden om wedstrijden te spelen, heeft de technische commissie een mix toernooi georganiseerd. Om de verbinding, het plezier, en de gezelligheid weer een klein beetje terug te brengen.

Met 92 O-27 deelnemers uit elftallen van de O19 tot Ruurlo 6, jongens en meisjes, verdeeld over 8 teams vernoemd naar de grote voetballanden van het Europese continent, begonnen we met 4 partijtjes tussen de 8 teams. 2x 25 minuten, op “E-goals”, verdeeld over kunstgras en “echt” gras. Geen scheidsrechters, gewoon fair play. De komende 3 weken zullen ze strijden om de eerste (en hopelijk laatste) titel op het O27 mix toernooi, maar ook vooral genieten van het weerzien en ons favoriete spelletje.

Voorzichtig mag het weer, en is voetbal zoals we het allen zo graag zien weer mogelijk. Hopelijk is dit het begin van een zomer en van een nieuw seizoen waarin meer mogelijk is en we langzaam weer naar een normale voetbalvereniging kunnen gaan.

We hopen de rest van jullie ook snel weer te zien!