Kerstactie 2023, zaterdag 23 december!

Op zaterdag 23 december a.s. houdt de voetbalvereniging Ruurlo voor de 50e keer haar jaarlijkse, traditionele KERSTACTIE. Op deze dag gaan tientallen vrijwilligers van de VV Ruurlo op pad om huis-aan-huis loten te verkopen ten bate van de jeugdafdeling.

U ziet ter plekke of u prijs heeft gewonnen zoals o.a. rollade, vleesschaal, kerstsurprise, plakken krentewegge, haantje, amandelstaaf, boerenmetworst of een rookworst.

Vanwege dit jubileum zijn er dit jaar diverse extra prijzen te winnen waaronder bonnen van Mooi In Ruurlo, De Tapperij, De Noaber en nog vele andere prijzen.

Stel onze lotenverkopers niet teleur. Met de koop van enkele loten steunt u onze jeugdige voetballers.

Commissie Kerstactie VV Ruurlo