De Tapperij en vv Ruurlo organiseren op zaterdag 27 januari het Mega Ski feest Ruurlo.

Op zaterdag 27 januari organiseert de Tapperij samen met vv Ruurlo het Mega Ski feest Ruurlo. In het verleden werd dit feest georganiseerd door de Tapperij samen met de waterpoloheren maar deze heren besloten er mee te stoppen, en dit mooie feest moest natuurlijk niet verloren gaan. Hans en Bart gingen op zoek naar een vereniging die samen met hun dit feest weer willen organiseren. Beide heren dragen vv Ruurlo een warm hart toe en toen was de keus gauw gemaakt. vv Ruurlo was natuurlijk ook gelijk enthousiast en er werden al snel een best aantal fanatiekelingen gevonden die graag wilden helpen. Daardoor is er een mooi groepje gevormd die samen met Hans en Bart het programma bedacht hebben. En het levert onze voetbalvereniging ook nog best wat op. We ontvangen een mooi gedeelte van de opbrengst van die avond. En dat bedrag wordt weer gereserveerd voor 100-jarig jubileum van vv Ruurlo. Dat duurt nog wel een tijdje maar we hopen dan ook elk jaar dit feest te organiseren zodat we in 2032 een mooi bedrag te besteden hebben voor een spetterend jubileumfeest. Op zaterdag 27 januari zijn er twee verschillende mogelijkheden. Je kunt al om 18:00 uur beginnen met je team/buurt/bedrijf/vriendengroep en dan gezamenlijk gebruik maken van de winter BBQ. Dit kaartje kost 27,50. Dat is voor de entree en het eten. DJ Obsa de populaire DJ uit Borculo zal jullie dan alvast in apres ski stemming brengen. De kaarten voor het avondprogramma (vanaf 21:00 uur) kosten 10 euro. Dan zal de liveband Genius (hierin spelen een aantal bandleden van topband Roxx) optreden en is de wel bekende DJ Bram Konings uit Neede van de partij om allerlei hits te draaien. Dus kom om 27 januari naar het Mega Ski feest. Voor degenen die het mooiste verkleed zijn hebben we nog een leuke prijs in petto. Via onderstaande link kun je de kaarten bestellen. Wacht niet te lang want vol is vol! En wat is er nu mooier dan met je team lekker een pull bier of een glas wijn te drinken in winterse sferen.

Via deze link kun je kaarten bestellen. Je kunt ook de QR code scannen op de afbeelding hieronder dan kom je ook op de bestelpagina.