Kantine VV Ruurlo wordt nog fraaier dankzij Vrienden Van Geel Zwart

Vrijdag 11 maart vond de jaarlijkse ledenvergadering van de Vrienden Van Geel Zwart (VVGZ) plaats. Binnen het bestuur heeft Henk Aaftink na 3 jaar afscheid genomen en zijn plaats wordt ingenomen door Peter Weenk. Samen met Willy Meulenveld en Erik Roekevisch is hiermee de bestuurlijke bezetting weer op orde. Langs deze weg willen we Henk nogmaals danken voor zijn werkzaamheden  voor de VVGZ. Tijdens de goedbezochte ledenvergadering is het belangrijkste agendapunt 5:

Keuze besteding gelden seizoen 2015/2016

Vanuit de diverse geledingen binnen VV Ruurlo zijn er investeringsvoorstellen gedaan waarover de leden van VVGZ hun licht kunnen laten schijnen. Omdat de afgelopen jaren is gereserveerd met de wetenschap dat de verbouw van de kantine er aan zit te komen zit er een mooi bedrag in kas. Onderstaande voorstellen worden tijdens de vergadering gepresenteerd:

Overkapping + terras, Videoanalyse apparatuur, Speeltoestel, Fotowand, Entreemat met logo VV Ruurlo, Raamdecoratie met logo VV Ruurlo, Vlaggenmasten tussen veld 1 en 2 en een nieuwe geluidsinstallatie voor buiten.

Na kritische beoordeling en stemming is door de VVGZ besloten om de volgende investeringen te doen:

1. Overkapping + terras maximale bijdrage VVGZ € 15.000,=
  2. Videoanalyse apparatuur maximale bijdrage VVGZ € 1.500,=
  3. Speeltoestel maximale bijdrage VVGZ € 2.000,=
  4. Fotowand maximale bijdrage VVGZ € 1.000,=

Onder het genot van een hapje en drankje is de conclusie van de avond dat je als Vriend Van Geel Zwart samen met je collega VRIENDEN d.m.v. een kleine jaarlijkse bijdrage toch wel fantastische zaken voor VV RUURLO kunt realiseren.

Er is nog ruimte voor nieuwe leden. Wil je onze geweldige vereniging ondersteunen en samen met je collega VVGZ jaarlijks tijdens een gezellige bijeenkomst meebeslissen over bestedingen van de ingelegde gelden meld je dan bij het bestuur(Erik Roekevisch, Willy Meulenveld of Peter Weenk) of stuur een mail naar vvgz@vvruurlo.nl