Kantine regels aangescherpt

Er zijn de afgelopen 2 weken een aantal zaken gebeurd, die ons als Bestuur heeft doen besluiten de regels in de kantine van de VV Ruurlo verder aan te scherpen. De directe aanleiding is de (te) drukke donderdagavond vorige week. Daar lukte het ons allen onvoldoende om de gevraagde 1,5m in stand te houden. Daarnaast hebben we in de media gelezen dat bijvoorbeeld in Silvolde het volledige sportpark is gesloten naar aanleiding van een aantal Corona meldingen.

Wij willen dit voorkomen! Daarom stellen we een aantal extra regels in, waarbij we onze leden vragen zich hier aan te houden:

• In de kantine is het verplicht om te zitten op de beschikbare stoelen. Ga niet met stoelen schuiven, maar neem plaats op de plek waar wij de stoelen hebben neergezet. Zijn er geen stoelen meer beschikbaar, dan vragen we je vriendelijk buiten te blijven. De kantine is dan vol!
  • Dit geldt ook op het terras. Ook op het terras alleen zitten op de beschikbare krukken. Zijn er geen krukken meer, dan is het terras vol! Blijf dan ook buiten het terras
  • In de kantine willen we je vragen een registratie formulier in te vullen. Dit is verplicht! We willen bij een eventuele uitbraak snel beeld hebben wie in de kantine aanwezig zijn geweest, zodat er effectief contact onderzoek plaats kan vinden.
  • We vervroegen de sluitingstijd. We gaan om 23.00 uur de kantine sluiten. Dit vooral omdat we gemerkt hebben dat juist later op de avond de afstand regels minder in acht worden genomen.
  • We zullen ook strenger controleren en mensen aanspreken. we rekenen daarbij op jullie begrip, we gaan dan ook niet in discussie hierover. Bij herhaaldelijk niet voldoen aan de afstand regels kunnen we je vragen te vertrekken.

We weten dat er deze weken strenger gecontroleerd gaat worden. Laten we voorkomen dat wij als VV Ruurlo een boete krijgen of nog erger het volledige park moeten sluiten.

We rekenen op jullie medewerking!

Het Bestuur