Even stil staan…..

Zondag 30 augustus speelt Ruurlo 1 zijn eerste officiele wedstrijd van het seizoen. Het betreft een bekerwedstrijd tegen Spcl. Meddo 1. De wedstrijd begint om 14 uur.

Deze week werden we opgeschrikt door het overlijden van twee jongen mensen uit onze directe omgeving. Kjell Hulshof, zoon van ons lid Roland Hulshof en Imme van 19 jaar kwamen om door een noodlottig ongeval. Dat raakt ons, en in overleg met Roland en Erica willen we daar als VV Ruurlo stil bij staan en onze steun laten blijken aan familie, vrienden en bekenden. Daarnaast zijn in de afgelopen vreemde corona periode een aantal leden overleden, waar wij als bestuur van de VV Ruurlo nog eens extra aandacht aan willen besteden.

We hebben de afgelopen maanden afscheid moeten nemen van Hans Schouten, Bennie Stegeman, Erik Eggink, en Gerard Groot Roessink. En mede door de Corona periode hebben we daar onvoldoende bij stil kunnen staan.

Daarom zal de wedstrijd zondagmiddag beginnen met een minuut stilte en zal ons eerste elftal spelen met rouwbanden. We herdenken daarbij alle leden en familie van leden waarvan wij in de afgelopen periode afscheid van hebben moeten nemen. We hopen op deze manier de betreffende leden te herdenken en onze steun te laten merken aan familie, vrienden en bekenden.

Het bestuur.