Kantine op vakantie!
Onze Kantine is gesloten na afloop van het Henk Klanderman Toernooi. De kantine medewerkers gaan genieten van hun welverdiende vakantie.
Dat betekent dat de kantine gesloten is van 13 juli 2019 tot 28 augustus 2019.
Mochten er nu nog oefen- of bekerwedstrijden gepland zijn of worden, dan graag melden bij Kantine@vvruurlo.nl . Wij zullen dan ons best doen om alsnog bezetting te regelen.
Tijdens de Sven voor Ogen Voetbaldagen (op 28 en 29 augustus) is de kantine geopend.
Overigens hebben wij de kantinebezetting voor komend seizoen nog niet rond, en zijn we nog op zoek naar kantinepersoneel (1x in de 5 weken, 3 uur kantinedienst, wie helpt ons uit de brand???).
Zoals het er nu naar uitziet is de kantine komend seizoen alleen nog geopend op donderdag, zaterdag en zondag.