Jaarvergadering VVGZ 2018

De jaarvergadering Vrienden Van Geel Zwart vindt dit jaar plaats op 25 mei 2018 om 20.00 uur in de voetbalkantine.

De VVGZ is een speciale supportersclub die door middel van een donatie van € 50,- per jaar de VV Ruurlo steunt bij de aanschaf van zaken die buiten de reguliere begroting/exploitatie van de club vallen.

Zo zijn de afgelopen jaren de volgende aanschaffingen gedaan:

Computer / TV circuit met beeldschermen / Dug-out en stoeltjes hoofdveld kantinezijde / Omheining veld 2 / kantine kassasysteem / zitbakjes velden 2 en 3 / overkapping en terras a.d. kantine / filmapparatuur t.b.v. speelanalyse elftallen etc.

Als tegenprestatie krijgt elk lid zijn naam bijgeschreven op het “Vrienden van Geel Zwart ” bord dat in de kantine hangt. Daarnaast is er een jaarlijkse bijeenkomst waar onder begeleiding van de VVGZ commissie de aanwezige leden een keuze maken uit de ingediende ideeën onder het genot van een hapje en een drankje.

Wilt u ook wat extra’s betekenen voor het voetbal?

Meldt u dan aan als lid van de VVGZ via een mail aan vvgz@vvruurlo.nl, wij nemen dan z.s.m. contact met u op.