Instuif Ben Lodeweges en Jan Tragter

Beste Sportvrienden,

Hierbij willen wij de leden van de voetbal vereniging Ruurlo van harte uitnodigen voor de afscheids instuif van Ben Lodeweges en Jan Tragter op vrijdag 10 november 2017.

Ben heeft vorig jaar oktober zijn voorzittershamer al neergelegd en Jan Tragter nam afscheid tijdens de laatste ledenvergadering op 2 oktober jl. We waarderen zeer al het werk dat ze hebben verricht voor de vereniging. Hoewel ze beide ongetwijfeld nog volop betrokken blijven bij de club, willen we ze toch bedanken voor al hun inzet met deze informele instuif.

Zowel Jan als Ben hebben aangegeven liever geen heel formele receptie te willen met lange speeches, maar zouden het leuk vinden om op een informele manier afscheid te nemen.

U bent van harte welkom tussen 20.00 en 22.00 uur in onze mooie kantine om tijdens dit  afscheid de hand te schudden van beide leden.

Wij hopen u te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet namens voetbalvereniging Ruurlo,

Bestuur Voetbalvereniging Ruurlo