‘Iets Anders Makelaars’ schoolvoetbaltoernooi 2024

Wat een dag ⚽️ ! Het ‘Iets Anders Makelaars’ schoolvoetbaltoernooi! 11 enthousiaste jongens en meiden teams, veel support langs de lijnen en wat een weer!🌞😎
Na een zinderende finale bij de meiden tussen de Kerst Zwartschool en de Driesprong met de nodige penalty’s was het de Driesprong die er met de 1e plaats vandoor ging. Bij de jongens ging het tussen de beide teams van de Willibrordus! Waarbij groep 8 er met de winst vandoor ging! Maar vooral was het een gezellige dag, kreeg iedereen een verdiende medaille, was er popcorn 🍿 voor alle kinderen en vooral veel blije gezichten! Kortom wij als activiteiten commissie kijken terug op een geslaagde dag! Een dankjewel 🙏 voor alle basisscholen, sponsor, vrijwilligers en alle support langs de lijn!