GROOT NIEUWS (II)

Het tweede grote nieuws van deze week betreft de oprichting van een Business Club VV Ruurlo. Dit initiatief is ontstaan tijdens de verkennende gesprekken met de vier nieuwe hoofdsponsoren.

De Business Club wil de mogelijkheid bieden nieuwe kennis(sen) op te doen in een ongedwongen sfeer. Niets is zo stimulerend als een ontmoeting met collega-ondernemers, die allemaal voor dezelfde vragen en beslissingen staan.

Elk seizoen organiseert de Business Club een aantal leuke, interessante netwerk-activiteiten, Ondernemen is een kwestie van gunnen, kunnen en kennen.

De VV Ruurlo biedt een breed platform voor het opbouwen en onderhouden van zakelijke relaties. De reacties op het initiatief waren zeer positief, 14 enthousiaste ondernemers hebben zich reeds aangemeld.

Iedereen kan lid worden van de Business Club VV Ruurlo. Voor meer informatie:

• contactpersoon: Michiel Schouten
  • telefoon: +31 6 22 79 18 66