Groot aantal jubilarissen VV Ruurlo

RUURLO – Evenals voorgaande jaren werden er tijdens de algemene ledenvergadering van voetbalvereniging Ruurlo op maandagavond 14 oktober ook weer diverse leden gehuldigd voor hun langdurig lidmaatschap van VV Ruurlo. Uit handen van voorzitter Henry Meutstege ontvingen Pascal Timmerije (25 jaar), Peter Weenk en Arnold Temmink (40 jaar), Willy Scheper en Otto Jansen (50 jaar) en Harry Kasteel, Martin Wiegerinck en Jan Ras (60 jaar) een certificaat en een zelf gekozen geschenk (horloge of pennenset) of schonken de waarde van hun geschenk aan de vereniging.

Dat een vereniging niet zonder actieve leden en vrijwilligers kan maakte voorzitter Henry Meutstege tijdens de ledenvergadering al duidelijk. “En op trouwe leden zoals jullie mag de vereniging en jullie zelf ook ontzettend trots zijn”, aldus Meutstege. Pascal Timmerije was actief als voetballer en is nu als jeugdleider actief voor VV Ruurlo. Peter Weenk was vele jaren leider van een van de lagere seniorenelftallen en is momenteel een van de drijvende krachten achter het 35+ team op vrijdagavond. Ook heeft hij meegewerkt aan het opzetten van de huidige bestuursstructuur van VV Ruurlo. Arnold Temmink voetbalt nog steeds bij de 45+ afdeling. Willy Scheper is al meer dan 25 jaar clubscheidsrechter en was dit jaar veertig jaar als scheidsrechter verbonden aan het schoolvoetbaltoernooi. Hij is Lid van Verdienste van VV Ruurlo en ontving enkele jaren geleden de zilveren waarderingsspeld van de KNVB. Otto Jansen was in het verleden vele jaren actief als voetballer en als elftalleider voor VV Ruurlo. Harry Kasteel vervulde en vervuld nog talloze functies binnen VV Ruurlo. Hij was actief voetballer tot 2009, was jeugdleider, bestuurslid kantine, voetbalplaatjesmakelaar, kantineheld en is op maandag- en dinsdagmorgen nog stees actief voor de onderhoudsploeg van VV Ruurlo. Martin Wiegerinck was in het verleden ook actief op het veld, was jeugdleider, penningmeester (1982-1994), had zitting in de jubileumcommissie en sinds 1995 actief in de onderhoudsploeg op de dinsdagmorgen. Jan Ras maakte in het verleden vele jaren deel uit van de eerste en tweede selectieteam van VV Ruurlo en was vele jaren als sponsor aan VV Ruurlo verbonden.