Gouden KNVB scheidsrechtersspeld voor Henk Mennink

In het bijzijn van alle verenigingsscheidsrechters van de VV Ruurlo kreeg Henk Mennink een gouden KNVB scheidsrechtersspeld uitgereikt door KNVB ambassadeur Henk Plas.

Henk is al verenigings scheidsrechter sinds 1994. Van 1994 tot en met 2002 was Henk scheidsrechter bij SVBV en van 2002 tot en met vandaag is Henk scheidsrechter bij de VV Ruurlo. Die bijna 30 jaar als scheidsrechter was ruim voldoende om deze mooie onderscheiding van de KNVB te krijgen.

Henk fluit op dit nog weinig vanwege een blessure aan zijn voet, maar als onze scheidsrechters een vervanger nodig hebben is hij nog graag bereid een wedstrijd te fluiten.

En het is zoals de directeur van de KNVB onlangs aangaf in zijn column, zonder scheidsrechter kunnen voetballers naar hun wedstrijden fluiten. Mannen zoals Henk zijn daarom heel belangrijk voor een vereniging als VV Ruurlo.

In het bijzijn van zijn “collega” scheidsrechters werd Henk gehuldigd. De huldiging werd vervolgens gevierd met een hapje en een drankje. Namens het bestuur willen we Henk van harte feliciteren met deze mooie onderscheiding. Henk is als vrijwilliger een voorbeeld voor velen. Zonder vrijwilligers zoals Henk kan een vereniging niet bestaan.