Geef je (team) op voor de SamenLoop voor Hoop op 11 en 12 juni 2016

Wil je meedoen aan de SamenLoop van Hoop Berkelland op 11 en 12 juni a.s. op sportpark de Bijenkamp (locatie FC Eibergen)? Maak dan je elftal, medeleden, familie, buren en vrienden enthousiast, vorm een team en geef je samen op. Stap 1 is dus om 10 tot 15 mensen (een team kan/mag ook groter zijn) te verzamelen om mee te doen aan de 24-uursestafette. Zo heb je genoeg mensen om elkaar regelmatig af te wisselen met lopen. Tijdens de Samenloop wandelt minstens één teamlid op het parcours en samen met jouw team kun je bepalen hoelang ieder teamlid loopt.

iedereen kan meedoen. Jong, oud, familie, vrienden, collega’s, verenigingen, bedrijven.

Groot/klein, jong/oud,  zolang ze maar minimaal 1 ronde (circa 400 meter) kunnen afleggen.

Geef je team op via e-mail berkelland@samenloopvoorhoop.nl,  je ontvangt dan een inschrijfformulier  en van belang zijnde nadere informatie. Deelnemers aan de SvH betalen € 15,- inschrijfgeld per persoon, deze bijdrage gaat volledig naar KWF kankerbestrijding.

De uiterste inschrijfdatum voor teams is 21 mei 2016!

Voor meer informatie zie de promofilm SVH Berkelland https://vimeo.com/1577098133

De SamenLoop voor Hoop Berkelland is een uniek en bijzonder, 24 uur durend wandelevenement met een lach en een traan. Georganiseerd door vele vrijwilligers waarmee aandacht wordt gevraagd voor de ziekte kanker. Met als doel om geld in te zamelen voor KWF Kankerbestrijding.

En ook om met elkaar verdriet te delen, het leven te vieren en iedereen die te maken heeft (gehad) met kanker te laten voelen dat “men er niet alleen voor staat”. Want iedereen verdient een “morgen”.

Natuurlijk zou het prachtig zijn dat ook velen van de vereniging hieraan meedoen. Laten wij er samen een succesvol en onvergetelijk evenement voor maken.

Volg de SvH op www.kwfberkelland.nl

E:mail: berkelland@samenloopvoorhoop.nl

Telefoon secretariaat: (06) 51407245 (Henny Boevink)