Esmee Wielinga nieuwe verzorgster Ruurlo 1

Net voor de start van de competitie heeft vv Ruurlo een nieuwe verzorgster voor de selectie weten toe te voegen aan de staf. Wellicht heeft u haar al in actie gezien? Afgelopen weekend heeft Esmee haar ‘debuut’ gemaakt bij Ruurlo 1. Ze heeft een contract getekend als verzorgster voor de selectie voor het seizoen 2022-2023.

Esmee is aan de HAN afgestudeerd als fysiotherapeut en werkt in Arnhem als Kinderfysiotherapeut. Daarnaast volgt ze op dit moment de Master Kinderfysiotherapie in Rotterdam. Volgend jaar combineert ze dat met de Master Sportfysiotherapie. Dit laatste zorgt voor een mooie link naar de voetbal.

We stelden Esmee de vraag hoe zij met vv Ruurlo in contact is gekomen:

“Een paar maanden geleden ging ik met een vriendin bij Ruurlo 1 kijken. Via de spelers kreeg ik te horen dat er nog een verzorgster gezocht werd. Omdat ik volgend jaar start met de Master Sportfysiotherapie, past dit perfect bij mijn ontwikkeling als fysiotherapeut. Ik kijk er naar uit om dit seizoen kennis te maken met de voetbalsport en de specifieke fysiotherapie die daarvoor nodig is.”

Esmee is op dinsdagavonden aanwezig bij de training van de selectie. Daarnaast is zij op zondagen aanwezig bij de wedstrijden van Ruurlo 1.

De Technische Commissie is enorm blij dat Esmee de selectie versterkt met haar kennis en kunde voor een optimale verzorging van onze selectiespelers. We hebben vertrouwen in een goede samenwerking. We wensen Esmee veel plezier en succes bij onze mooie club en natuurlijk met haar Master(s)!

Technische Commissie vv Ruurlo