De nieuwe KST website is live!

Na het lanceren van de nieuwe VV Ruurlo website is de internetcommissie aan de slag gegaan met een nieuwe website voor het Karel Stegeman Toernooi. Het resultaat mag er zijn!

Compleet nieuwe huisstijl
Vandaag is de nieuwe website officieel gelanceerd. De nieuwe website is onderdeel van de compleet nieuwe huisstijl, vorige week is het nieuwe logo gepresenteerd. Houd de website en de Facebookpagina van het Karel Stegeman Toernooi de komende tijd in de gaten voor meer nieuwe ontwikkelingen rondom het toernooi.

Bekijk in de tussentijd alvast de nieuwe website voor het deelnemersveld, het toernooiprogramma en het wedstrijdprogramma van 2016.

Bekijk de nieuwe website hier: www.karelstegemantoernooi.nl