De aftrap Informatieavonden

Eind van het vorig seizoen hebben de leeftijdscoordinatoren met alle teams en alle ouders een informatieavond georganiseerd. Wij willen daar als bestuur even op terug kijken.

Wat ons vooral opviel was de uitstekende opkomst van alle teams. Vrijwel alle ouders waren aanwezig, daar zijn we erg blij mee en ook wel een beetje trots op. Dat geeft wat ons betreft aan dat er behoefte is aan deze informatie avonden en dat er een enorme betrokkenheid is bij de vereniging.

De coordinatoren hadden een goed verhaal voorbereid en benadrukten het feit dat we een vereniging zijn, en dat we samen moeten werken aan een gezonde vereniging. Dit deden ze echt uitstekend, vanuit het Bestuur willen we daar ook onze dank voor uitspreken. Top gedaan!

We hebben alle opgaven geinventariseerd, en de eerste ouders hebben we al ingezet. Wel blijkt dat met name in de kantine er toch nog veel ouders waren die niet helemaal duidelijk hadden wat de bedoeling was. Daarvoor hebben we een extra informatie avond ingelast, op woensdag 25 september aanstaande.

De aftrap informatieavond voorziet in een behoefte, dat is duidelijk. We gaan hier een traditie van maken!