COOP Statiegeldactie

Wat een prachtig bedrag heeft de statiegeld actie bij de COOP opgeleverd voor de voetbal vereniging Ruurlo. In de maanden april, mei en juni van dit jaar was het voor klanten van de COOP mogelijk om je statiegeld voor ingeleverde flessen te doneren aan de VV Ruurlo. Bij het flessenapparaat in de COOP stond een paspop, gekleed in het Geel-Zwart van de plaatselijke voetbalvereniging.

De paspop, al snel FRITS genaamd, heeft goed zijn werk gedaan. De opbrengst voor de statiegeld actie was maar liefst € 1092,60. De helft van dit bedrag is gesponsord door de COOP, die bij deze actie altijd het opgehaalde geld verdubbeld. Als voetbalvereniging zijn we erg blij met deze bijdrage. Het geld wordt gereserveerd voor het 90 jarig jubileum in 2022, waar we voor al onze leden een prachtig feest van willen maken.

Hieronder op de foto nemen Secretaris Ria Steging en voorzitter Henry Meutstege de cheque in ontvangst bij de COOP. Op de foto staan tevens drie jeugdspelers van de VV Ruurlo die bij de COOP hun spaargeld aanvullen met het werken bij de COOP (vlnr: Lars Roekevisch, Ria Steging, Jort Bressers, Henry Meutstege, Tygo Nijland).