Competitiewedstrijd vv Ruurlo B1 – Quick ’20 B2

Opstelling: Luc, Yorn, Bram, Daan t M, Jesse, Wiebe t H, Tom, Thijn, Stan, Dylan, Daan S.
Wissels: Job, Tjerk, Huub

We begonnen sterk aan de wedstrijd de eerste 10 minuten ging Stan al 3x langs zijn directe tegenstander echter de voorzetten waren nog te onnauwkeurig. Gaande weg de 1e helft gingen we teveel de lange bal spelen en werd het middenveld overgeslagen. Hierdoor leden we teveel balverlies en hielpen Quick’20 in de wedstrijd. In de 30e minuut Bram gewisseld ( teruggekomen van blessure) voor Tjerk. Kansjes kregen we nog wel echter we leden te snel balverlies. Tom kreeg nog een goede mogelijkheid door een prima voorzet van Stan echter hij durfde niet te schieten met zijn linker.
In de 22e minuut kwamen we ongelukkig op achterstand, door niet adequaat ingrijpen lieten we een aanvaller de 16 mtr inlopen en in de kluts ging de bal erin 0-1.
In de rust aangegeven dat we meer moesten gaan voetballen en niet te snel de lange bal moesten spelen. Ook aangegeven dat sommige spelers onzichtbaar waren in de eerste helft. Ook ontbrak het aan beweging in de middenlinie. De 2e helft iets meer voetbal echter doordat we te weinig de zijkanten zochten kon Quick”20 makkelijk verdedigen. Toch kregen we nog een grote kans voor Stan. Echter alleen op weg naar de doelman schoot hij de bal te ver voor zich uit waardoor de doelman de kans kreeg om de bal te blokken.
Ook was er nog een goede mogelijkheid voor Wiebe na een prima actie echter hij schoot de bal op de doelman.
De laatste 10 minuten achterin 1 op1 gaan spelen om meer druk naar voren te krijgen, echter we vielen teveel aan via het centrum. Verdedigend gaven we niks meer weg door dat onze laatste linie een solide partij speelde vandaag.
Zo eindigde een matige wedstrijd in een 0-1 verlies.
Over 2 weken De Tubanters B1.

Man of the match: Daan t Maat