Harry Kasteel, Clubheld van de amateursport 2016?

De Stentor organiseert de verkiezing “Clubheld van de amateursport 2016.

En natuurlijk doet VV Ruurlo daar ook aan mee. Namens de club hebben wij Harry Kasteel genomineerd als clubheld.

Eigenlijk behoeft Harry geen introductie.

Hij is enorm betrokken bij de club, is bijna dagelijks aanwezig en zorgt er mede voor dat het sportpark en de kantine er altijd piekfijn uitzien.

Ook als “Voetbalplaatjesmakelaar” heeft hij zich meer dan verdienstelijk gemaakt.

En wat te denken van de titel “kantineheld” voor twee jaar terug!!

Breng daarom vóór 16 november a.s. je stem uit op Harry Kasteel op www.clubheld2016.nl  en help ons mee om kans te maken op € 10.000 voor de club. Met jouw stem maak je bovendien kans op een Ford Fiesta.
Hoe werkt het.
De verkiezing vindt plaats in iedere gemeente van Nederland.

Per gemeente zijn er maximaal twee winnaars: de populairste clubheld met de meeste stemmen en de beste clubheld met de hoogste beoordelingscijfers. Indien dezelfde clubheld zowel de meeste stemmen als de hoogste beoordelingscijfers heeft, dan is dat de enige winnaar van de gemeente. Alle gemeentewinnaars ontvangen een mooie oorkonde.
Wordt Harry dit jaar winnaar van de gemeente Berkelland dan maakt Harry ook kans om verkozen te worden tot De Stentor Clubheld.

Op 30 november strijdt Harry dan samen met 14 regionale clubhelden om de landelijke titel Clubheld van de Amateursport 2016 en de hoofdprijs van € 10.000 voor de club! De nummers 2 t/m 15 winnen een Bol.com waardecheque t.w.v. € 400.

Dus breng je stem vóór 16 november uit op www.clubheld2016.nl .

Bij de eerste tussenstand staat Harry al op de 5e plaats! Hij maakt dus een hele goeie kans om misschien wel als eerste te eindigen met jullie hulp! Stel dat het lukt, dan levert dat onze club €10.000 op!

Let op, het gaat niet alleen om de meeste stemmen, maar ook om het hoogste rapportcijfer!

Help onze club, stem op Harry en geef hem een dikke tien! Alvast bedankt voor jullie steun!