Ziggo & Obbink steunen VV Ruurlo

Wij hebben jouw hulp nodig om te scoren voor onze vereniging! Wij kunnen een financiële stimulans goed gebruiken om bijvoorbeeld trainingsmaterialen aan te schaffen.

Ziggo en Obbink hebben ons aangeboden daarbij te helpen.

Wij krijgen namelijk een financiële vergoeding tot 50 euro voor iedereen die bij Obbink een nieuw internet of Horizon TV abonnement bij Ziggo afsluit. En dat levert niet alleen onze vereniging voordeel op: zelf krijg je namelijk € 100,- korting op een artikel gekocht bij Obbink. Toch leuk met Sinterklaas en Kerst in het vooruitzicht!

Hoe kun je meedoen?

Ben je nog geen klant, heb je nu alleen televisie van Ziggo of nog geen Horizon Tv? Of ken je iemand voor wie dit geldt? Ga dan naar één van de Obbink filialen (in Ruurlo: Dorpsstraat 23) en bepaal samen met de Obbink medewerker welk Ziggo abonnement het beste bij je past en vergeet niet om de actieflyer mee te nemen, deze liggen verspreid in de kantine. De € 100,- korting krijg je op de aankoop van een artikel dat je op datzelfde moment bij Obbink koopt. De medewerker van Obbink zorgt er ook direct voor je dat je die € 100,- op de eerste factuur van Ziggo meteen terug krijgt .

Werf zelf ook

Ook vrienden, familie of buren die geen lid zijn van onze vereniging, mogen meedoen aan deze actie. Ken je nog iemand die interesse heeft? Geef de actieflyer mee en vul alvast onze verenigingsnaam hierop in, zodat we zeker weten dat de vergoeding onze kant op komt.

Waarom Ziggo?

Voor ons als voetballers heeft Ziggo als grote voordeel dat de hoogtepunten uit de Spaanse en Engelse voetbalcompetitie gratis op Kanaal 14 worden uitgezonden. Daarnaast is Ziggo al meerdere malen tot beste Internet provider gekozen. Obbink en Ziggo zorgen dat de aansluiting goed voor je geregeld wordt. Wij kunnen je Ziggo dus ook vanuit de club met een gerust hart aanbevelen.

Meer informatie over actie lees je in de actievoorwaarden en op www.obbink.nl//informatie/ziggo/sponsor-je-club

De actie loopt t/m 4 december a.s.