Chocola voor onze vrijwilligers!

Beste vrijwilliger van de VV Ruurlo,

Wat fijn dat jij er bent!  Jouw inzet en de inzet van andere vrijwilligers
hebben wij als VV Ruurlo  hard nodig. Jullie betrokkenheid is voor ons zeer belangrijk. Zonder vrijwilligers is er geen VV Ruurlo.
Of je nu elke week, maandelijks of 2 keer per jaar vrijwilligerswerk
doet voor onze vereniging: het doet er toe!

Dus dank daarvoor!

Als bedankje is er voor elke vrijwilliger een lekkere reep chocolade in onze kantine op te halen. Komen jullie allemaal langs?

Deze reep hebben wij geschonken gekregen van de gemeente Berkelland.

De tekst hieronder komt van de gemeente:
Van het bloemencorso tot de voetbalvereniging, van het koffie drinken met ouderen tot het geven van dansles. In Berkelland willen we ervoor elkaar zijn. En proberen we allemaal op onze manier een vrijwillig steentje bij te dragen aan sport, cultuur en welzijn. Voor jong en oud. Het Platform Vrijwilligers Berkelland heeft namens de gemeente het initiatief genomen om op 7 december, Nationale Vrijwilligersdag, een blijk van waardering uit te delen aan vrijwilligers in Berkelland. Ook onze vereniging kreeg hierover bericht van het Platform Vrijwilligers Berkelland en wij werken hier graag aan mee.

Nogmaals heel erg dank voor jouw inzet en betrokkenheid voor onze vereniging. En wil je meer weten over het Platform Vrijwilligers Berkelland? Ga naar https://berkellandwijzer.nl/berkelland-doet.

Met sportieve groet,

Voetbalvereniging Ruurlo