Buitengewone Algemene Ledenvergadering

Beste leden van de VV Ruurlo,

Zoals bekent zijn wij al geruime tijd bezig met een project om onze club te verduurzamen. We hebben veel tijd gestoken in het goed uitzoeken en beoordelen van diverse aanbiedingen. Er is een werkgroep onder leiding van Ben Lodeweges bezig geweest, en deze werkgroep heeft zijn resultaten aan ons als Bestuur en aan het Stichtingsbestuur Sportpark ’t Rikkelder gepresenteerd. In de beide bestuursvergaderingen hebben wij de plannen goedgekeurd.

Echter de plannen vragen een behoorlijke financiële investering en natuurlijk moet er nog veel werk verzet worden. Daarom hebben wij als bestuur besloten dat wij graag goedkeuring voor de plannen willen hebben van onze leden en ook op zoek zijn naar ondersteuning en hulp om de plannen te realiseren. Vandaar de uitnodiging voor deze buitengewone Algemene Ledenvergadering.

Wij willen al onze leden uitnodigen op Maandag 15 april 2019 om 20.00 uur in de kantine.

Wat gaan we bespreken:
1. Opening
2. Presentatie plannen duurzaamheidsmaatregelen sportpark ‘t Rikkelder
3. Presentatie over LED verlichting door Martin Bolderman, directeur van ” Sportverlichting.com” een onafhankelijke adviseur op het gebied van LED-verlichting
4. Pauze
5. Vragen, opmerkingen, suggesties
6. Besluitvorming
7. Samenstelling Projectgroep (kandidaten gezocht).
8. Sluiting

Op het besloten leden gedeelte van onze website hebben wij een document geplaatst met daarin de uitwerking van de plannen. Op de vergadering zullen we deze uitwerking toelichten en beantwoorden wij graag jullie vragen en ontvangen we ook graag suggesties hoe verder te gaan.

Komt allen!

Het Bestuur