Benefietavond Stichting Rita: Waar zouden we zijn zonder ons brein
RUURLO – Matthijs van Nieuwkerk, Nico Dijkshoorn en neuropsycholoog Erik Scherder zijn op 29 oktober aanwezig bij de benefietavond van Stichting Rita in Ruurlo.
Stichting Rita zamelt al enige tijd geld in om de revalidatie van de Ruurlose Rita van Wessel in de Verenigde Staten mogelijk te maken. Zij werd in februari 2015 getroffen door een hersenstaminfarct. Er is inmiddels ruim 109.000 euro ingezameld. Het streefbedrag was 80.000 euro. Stichting Rita gaat evenwel door om nog meer geld binnen te halen. Dat gebeurt onder meer op 29 oktober tijdens een benefietavond in Ruurlo. Allerlei prominenten hebben inmiddels hun komst toegezegd. Ook onder andere wielrenster Loes Gunnewijk, ex-schaatster en politica Moniek Kleinsman en de band Boh Foi Toch zijn present. Kaarten zijn te koop via de website www.stichtingrita.nl. De organisatie mikt op zo’n vijfhonderd bezoekers. (bron: www.destentor.nl)

stichting-rita-benefietavond