Begeleiding Ruurlo 2 gezocht!

We hebben als technische commissie al veel mensen benaderd, maar tot op heden is het ons niet gelukt om een nieuwe leider en een nieuwe grensrechter voor Ruurlo 2 te vinden. Dit team moet de aansluiting vormen met ons eerste elftal en willen we op een zo hoog mogelijk niveau laten voetballen. Elke speler in Ruurlo 2 moet de ambitie hebben om in Ruurlo 1 te willen spelen.

Daar wordt hard voor getraind en worden wedstrijden gespeeld. We hebben een nieuwe ambitieuze trainer voor Ruurlo 2 gevonden in de persoon van Walter Vrijdag, maar leiders is tot op heden dus nog niet gelukt.

Vind jij het leuk om in dit enthousiaste, jonge team te helpen als leider of als grensrechter, meld je dan bij de technische commissie. Wij willen graag uitleggen wat er voor nodig is en wat er exact moet gebeuren.

Je kunt je interesse kenbaar maken op voetbaltechnischezaken@vvruurlo.nl