Doe allemaal mee aan de Sponsorloop!!

Zaterdag 8 oktober gaan we een sponsorloop houden.

Deze sponsorloop houden we niet zomaar, het is de bedoeling om geld in te zamelen voor een mooie speel/chill hoek in onze nieuwe kantine. Hoe gaaf zou het zijn als daar een mooie tv in komt te staan met misschien wel een playstation. Ook  willen we een deel besteden aan de inrichting van een nieuwe speeltuin..kortom veel plannen.

Afgelopen week hebben alle jongste jeugdleden tot aan de JO13 een brief en een intekenlijst mee naar huis gekregen.

We hopen dat iedereen mee doet en zoveel mogelijk rondjes loopt…dan gaan de plannen vast lukken.

Om er een gezellige middag van te maken hebben we Pelota Events uitgenodigd om een stukje voetbal te laten zien. Jullie zullen je ogen uitkijken wat deze jongens met een bal kunnen . Tevens zal ook Avonturijn aanwezig zijn om de middag compleet gezellig te maken.

We zien jullie graag op 8 oktober, samen met je ouders, opa, oma en alle anderen.